11 april 2016

Blavands Fyr

Let's Scrap: Sketch 4-1-16.
Toen ik deze schets zag wist ik meteen wat ik hiermee wilde. Die vuurtoren en de meeuwen met de Cricut maken. Ik heb het apparaat (en diverse cartridges) al zo lang en gebruik het veel te weinig. En als ik het gebruik is het vaak alleen voor een titel. Een mooie gelegenheid om eens lekker te gaan stoeien met de "life is a beach"cartridge.
Nu op zoek naar bijpassende foto's... Ik kom uit op foto's van een vakantie in Denemarken in 2007.
Verder heb ik voor de layout gebruik gemaakt van de "Ahoy there" collectie van Docrafts, aangevuld met rood wit en blauw cardstock.


3 opmerkingen:

  1. What a wonderful layout. I love the white background with the red and blue patterned papers, it works really well. Love it. Thanks for joining us at lets scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm gaaf! Die kleuren ... en die vuurtoren, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. great use of your cricuit cartridge!! I love the colours and the journalling. Thank you for playing along with Let's Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen