13 juni 2016

Prachtig

Stuck?! Sketches; June 1 2016 Challenge reveal.
Een schets voor een enkele pagina met 1 foto, maar hier ga ik later nog een pagina naast maken met veel meer foto's erop.
Voor de achtergrond heb ik een bordeaux vel cardtock gebruikt, zuinig als ik ben heb ik het middelste vlak eruit gesneden en zo alleen de rand van het papier gebruikt. Hierop heb ik een vel gebroken wit cardstock, waarvan ik eerst een klein randje af heb gesneden geplakt.
De achtergrond heb ik met behulp van een sjabloon en bronze inkt bewerkt. Daarna een cirkel getekend met een gelpen.
De strookjes papier zijn allemaal afkomstig van de Autumn crisp collectie van Amerivan Crafts.
De randen van de papier vlakjes zijn met bruine distressinkt bewerkt, de randen van de foto met een paintmarker.
Verder wat zwarte rubons (Tim Holtz) aangebracht en de layout verder aangekleed met knoopjes en bloemen.
Het groene takje heb ik met de Bigshot uitgestanst.
Als laatste de chipboard titel met embossingpoeder gekleurd en opgeplakt.

 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Beautiful page, great masking too! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. How wonderful! Thanks for joining us at Stuck?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous layout! What a great photo! Thanks so much for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh I love your choice of papers and colours! Thank you for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen