13 augustus 2016

Stoer

KaiserCraft August Blog Challenge.
Voor deze schets challenge heb ik gebruik gemaakt van de Limelight en Base Coat collecties van KaiserCraft.
De rondjes heb ik uit een scrapvel geponst.
De bladeren boven en onder de foto zijn 1 embellishment, deze heb ik doormidden gesneden en de helft boven en de andere helf aan de onderkant gebruikt.
De titel "stoer" is een chipboard embellishment welke ik nog had liggen, deze heb ik met embossingpoeder gekleurd.

 
August Sketch Challenge
 
 
 
Omdat er op deze layout maar een foto zit, heb ik er een layout naast gemaakt met lekker veel foto's. Anders kom ik nooit door die bergen vakantiefoto's heen. Met behulp van een sjabloon is de indeling gemaakt.
 


3 opmerkingen:

  1. Love how you have done a second layout too Esther and the embossed title looks fabulous! Great layout and thanks for entering the Kaisercraft Challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love how you have done a second layout too Esther and the embossed title looks fabulous! Great layout and thanks for entering the Kaisercraft Challenge. Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is awesome what amazing photos. Thanks for playing along with Kaisercraft.

    BeantwoordenVerwijderen