29 januari 2017

Sinterklaas 2005

Dit keer weer een layout waarbij ik niet op zoek ben gegaan naar foto´s welke bij een schets voor een challenge passen. Wel ben ik op zoek gegaan naar een schets welke bij een setje foto´s past, om zo weer een `2005 layout` te maken.
Om in het thema van Sinterklaas te blijven (donkere nachten)  heb ik voor een zwarte achtergrond gekozen. Dit combinatie met de sprekende kleuren van de "color me silly" collectie van Basic Grey, is het toch een vrolijk geheel geworden.
Omdat er weinig embellishments binnen het thema "Sinterklaas" te vinden zijn, heb ik de plaatjes uit inpakpapier geknipt.
De vlaggetjes heb ik uit een strookje papier geknipt en hier zijn letterstickers op geplakt voor een bijpassende titel. Een touwtje langs te vlaggetjes maakt het helemaal af.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten