19 maart 2017

Enjoy the sunshine

KaiserCraft; March blog challenge!
Deze maand heeft KaiserCraft een schets als challenge, daar wil ik wel wat mee doen.
Voor de layout heb de Coastal Escape en Salty Kisses collecties door elkaar heen gebruikt. Beide collecties hebben dezelfde kleurstelling en hetzelfde thema, dus dat gaat prima samen.
Eerst heb ik op het achtergrondvel met behulp van het fishing net sjabloon en bruine distressinkt het "net" aangebracht. Hier overheen heb ik rechts bovenin puntjes aangebracht (met een gaatjessjabloon).
De randen van de foto's heb ik afgewerkt met bruine stazoninkt. Daarna zijn de foto's op wat restjes papier geplakt en rondom afgescheurd. De scheurranden zijn weer bewerkt met distressinkt.
De gematte foto's heb ik met een taperunner op de achtergrond geplakt. Zo kan ik ze nog een beetje los maken en er iets onder schuiven.
Als laatste de layout afgemaakt met behulp van stickers en collectables. Omdat ik al deze elementen te flets vond bij de achtergrond, heb ik de meeste eerst met distressinkt bewerkt.  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten