19 oktober 2017

FUNNY

Rochelle Spears; October Rewind sketch challenge.
GrandDiva's Creative Corner; One word Title.

Voor deze 2 challenges heb ik gebruik gemaakt van restjes papier uit verschillende collecties van Simple Stories. Omdat de kleurstelling van de verschillende collecties gelijk zijn, kon ik deze goed combineren.
Alle strookjes heb ik op bruin cardstock gemat, hierdoor ontstaat er ondanks al het drukke designpapier rust op de pagina.
De foto is meerdere keren gemat, zo komt deze extra naar voren.
De embellishments zijn die-cuts, afkomstig uit een pakje van Toga.
De titel heb ik van chipboardletters gemaakt, deze heb ik met embossingpoeder gekleurd.

 
 
 
Om nog extra foto's van deze serie te verwerken, heb ik op de pagina naast deze, een layoutmal gebruikt. Dit keer niet om snel te werken, want dit was wel even puzzelen, maar om weer eens iets anders te maken.
 


2 opmerkingen:

  1. Great Layouts! Thanks for playing along with Scrappy Friends! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful pages and great take on the Scrappy Friends challenges! Thank you for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen