20 januari 2018

Langbryggen

 


The Scraproom; Freaky Fast Formula January.
Ook deze maand heb ik een layout gemaakt met de formule van The Scraproom.
Eerst heb ik 2 foto's uitgekozen en hier papier bij uitgezocht. Het is fijn dat je geen hele vellen nodig hebt (behalve voor de achtergrond, maar daar heb ik cardstock voor genomen), zo kan ik lekker mijn restjes gebruiken. Ik heb voor de Getaway collectie van Echo Park gekozen.
Nu is het een kwestie van de vlakjes in de aangegeven maten snijden, randjes inkten, schuiven en plakken. Op 1 van de vlakjes heb ik de tekst geprint. Als laatste nog de titel en wat ebellishments toegevoegd.

 
January Freaky Fast Friday Challenge
 
Zoals ik heel vaak doe, heb ik met de foto's die over zijn van deze serie een colorblock gemaakt.
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten